joi, 25 iunie 2009

biletele de odihna-2009- "gata"

25 .06. 09
-marea s-a linistit
-distribuirea biletelor de odihna s-a terminat
-multumesc colegilor care au fost alaturi de mine -cand se anunta o furtuna ne-am sprijinit reciproc
-au participat la aceasta activitate -cate 8 ore /zi-timp de 3 zile: mihaela caterinici, carmen bratu, gabi tanasov, vali luncan, vichy boicenco, dan dragulescu si vasile minea
-multi colegi mi-au atras atentia ca vom avea multe neplaceri-nu am avut parte de multe
-cele care au aparut le-am rezolvat pozitiv
-voi tine cont de propunerile colegilor pentru 2010
-am dat un interviu prin telefon "Cuget liber"-ce se intampla cu legea unica de salarizare si care este pozitia noastra ?
-raspunsul meu il cititi maine in ziar
-la revedere

Un comentariu:

  1. Multumim mult, domnule Contanu pentru toate informarile pe care le faceti, ca ne tintti la curent cu toate noutatile din Sindicatul nostru.

    RăspundețiȘtergere