miercuri, 24 martie 2010





























24 03 2010







-la o zi dupa miting







-am sa atasez multe fotografii







-ele va vor sugera ce gandesc colegii nostri despre situatia in care ne aflam







-" buzau" continua greva , elevii in vacanta fortata,







-am organizat acest miting in speranta ca vom fi multi-ca vom arata ca dorim sa traim mai bine,







sa dam elevilor mai mult...







-sper ca a inceput rostogolirea unui bulgare mic...







-doresc ca tot mai multi colegi sa inteleaga ca trebuie sa fim respectati







-actiunile de protest vor continua sub diferite forme







-am aratat si in cadrul emisiunilor la care am fost invitat : radio sky, ctv ca vrem sa dam elevilor cat mai mult din cunostintele noastre







-colega mea -mihaela caterinici -a fost ieri la ctv unde a punctat ce ne "doare







-deconturile sunt inca in restanta pentru multi dintre colegi







-al 13 lea salariu pentru colegii din unitatile scolare care depind de consiliul judetean trebuie sa mai astepte







-calculele facute in cadrul unitatilor scolare arata ca nu vor fi bani de salarii spre sfarsitul anului scolar







-a aparut si legea educatiei-proiect-in 2 saptamani trebuie sa "comentam"-putin , foarte putin







-probabil ca vor fi adunati cadre didactice, parinti, elevi si vor vota favorabil-au gandit altii pentru noi







-imi aduce aminte de alte vremuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu