miercuri, 21 noiembrie 2012

mare suparare...

-mare suparare...;
-trebuiau gasiti vinovati pentru pentru ca ioana purcarea nu mai face parte din biroul f.s.l.i.;
-dupa spusele ei - in consiliul director s.l.s.i.p. cta, 20.11.12- eu sunt unul din cei care am influentat
 conferinta nationala de la sinaia pentru nealegerea ei in biroul federatiei;
-ma simt chiar foarte bine ca am reusit in doua pauze de cate 15 minute sa influentez 123 din 172 de delegati din tara ca sa nu fie aleasa-a obtinut voturi putine -diferenta dintre 172 si 123;
-a mai gasit vinovati :actuala conducere a federatiei -hancescu si tent -care dupa spusele ei au cerut delegatilor ca ea sa nu fie votata;oare de ce ?
-am trecut de anii 90 -nu mai putem sa concuram la functii fara sa facem mai nimic;
-consiliul director nu a aflat nimic despre conferinta nationala fsli -strategie, rezolutie, noua conducere, ... ;
-au fost lucruri neinteresante-a considerat ca este mai important sa informeze consiliul director din cauza cui a pierdut alegerile la federatie;
-am sa revin;
-probabil este greu sa renunti la o functie ... ;

2 comentarii:

  1. Totusi unii nu au decenta de a pleca linistiti la pensie sa se bucure de batranete?
    nu intelege nimeni ca un pensionar nu poate reprezenta o categorie socio-profesionala?

    RăspundețiȘtergere
  2. Care este cadrul legal care accepta ca o functie de conducere sa fie ocupat de un pensionar?
    Domnule profesor sper ca la alegerile din martie sa candidati!!

    RăspundețiȘtergere