duminică, 6 septembrie 2009

predeal

06 09 09
-sunt la sinaia
-ieri am fost la predeal , la vila corabia
-nu am reusit sa fac poze pentru ca lipsea ceva la aparatul foto
-m-am intors la sinaia
-am citit agiro -sunt nemultumiti ca nu le acordam mai multa sustinere in rezolvarea problemelor- invatamant primar
-au avut un congres-am citit si sper ca vom colabora-dorim aceleasi lucruri
-azi din nou in predeal -multe poze-vila arata bine
-inca putin si o vom da in folosinta
-principala cauza-banii
-cateva poze care sper sa va convinga ca s-au facut eforturi mari ca sa arate astfel
-despre scoala-actuala guvernare si nu numai ea incearca sa ne convinga totul este bine
-in viitor totul va fi extraordinar pentru noi
-pentru moment asteptam sa dea ceva peste noi ...ca sa devenim mai linistiti decat suntem...

Un comentariu: