vineri, 4 septembrie 2009

sfarsit de saptamana

-a trecut inca o saptamana
-o saptamana in care m-am tot uitat la televizor
-am incercat sa pricep ce se intampla in invatamant
-am constatat ca este o pierdere de timp
-nimeni nu stie mai nimic
-ne-am intalnit cu d-na ministru
-am pus doua intrebari
1. decont naveta
2. 10 zile -nu a dat raspunsuri corecte-este doar politician
-codul educatiei care afirma ca este gata , a suferit transformari
-grila de salarizare-o minune dupa cum o descriu unii
-in final : da o sansa acestei zile; sa fie cea mai frumoasa din viata ta... .

Un comentariu:

  1. O sa inceapa un an trist,mai singuri(!) in fata atator valuri de netrebnicii, cu mai putini bani, cu mai multe responsabilitati, deoarece trebuie sa ne gandim la copiii . . lor, ca la ai nostri nu o sa avem timp. . .
    "Cum nu vii tu, Tepes Doamne," . . .

    RăspundețiȘtergere