joi, 19 noiembrie 2009

negocierile continua...

-negocierile continua
-la nivelul fiecarei unitati scolare se discuta despre zilele libere acordate de legea 329
-este interesant ca cei care se agita pentru a obtine aceste zile libere sunt membrii de sindicat si nu altii
-banii ne-au fost luati -restul nu-i intereseaza pe cei care ne conduc
-acestia se uita la noi si spun -"bravo baieti " v-am dat de lucru, am scapat pentru o perioada de protestele sindicale
-la noi-cnmb-negocierile au luat sfarsit : 4 zile lucratoare libere-27,30 nov., 17,18 dec. 21.dec-zi libera si 2 zile platite-am ajuns la 7 zile
-zilele urmatoare vor fi destul de incarcate-in multe scoli inca au loc negocieri

4 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare f.f. urgenta .Unii zic ca zilele de concediu fara plata vor fi mentionate in cartea de munca si vor afecta pensia ,desfasurarea gradelor didactice ,etc. si tocmai de aceea ne indeamna sa luam zilele in decembrie,in vacanta spunand ca din contra,in felul acesta evitam mentionarea de mai sus..Ce parere aveti de chestia asta ? Un profesor

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tot a-ti dat un interviu in Telegraf ca noi cadele didactice constantene agream ultima directiva a ministerului, ce negocieri mai continua in scoli domnule Contanu?

    RăspundețiȘtergere
  3. -am dat interviu la telegraf-nu am afirmat ca imbratisez notele meci
    -ne-au fost trimise-le-am citit si am considerat ca sunt niste simple recomandari
    -fiecare unitate scolara isi stabileste aceste zile conform legii 329
    -discutiile care au loc nu sunt simple
    -am participat la cateva unitati scolare-lic. auto

    RăspundețiȘtergere
  4. -legea 329 nu afecteaza decat drepturile salariale-nimic altceva
    -salariatul beneficiaza in aceasta perioda de toate drepturile cuvenite, potrivit legii, altele decat cele salariale

    RăspundețiȘtergere