miercuri, 25 noiembrie 2009

nemultumiri...

-multe discutii la nivelul unitatilor scolare pe tema zilelor lucratoare neplatite acordate de guvern
-am fost la liceul auto-am participat la adunarea salariatilor
-mi s-a cerut parerea asupra ultimei note m.e.c.i. care recomanda zile libere 30 nov. si ultima saptamana de scoala
-aceste note de la minister le-am considerat ca niste recomandari si atat-acestea pot fi citite, studiate dar nu obligatoriu aplicate
-o serie de unitati scolare nu au tinut cont de aceste note si aplica hotararile luate in adunarile salariatilor
-am precizat ca nu suntem de acord cu aceste curbe de sacrificiu
-la intrebarea :ce se se intampla cu cei 2% ?-raspuns scurt : DA-exista si trebuie dat
-am fost intrebat daca sindicatul are resurse pentru a ajuta oamenii in aceste conditii-legea 329
-am fost intrebat ce se intampla cu vila corabia ? este o prioritate acum, la ora actuala ?
-cand incepem sa dam 20% ?
-intrebari multe la care a trebuit sa raspund
-am dat un interviu la CTV -legea 329
-poate ca incercati sa postati parerile d-voastra
-multumesc

-azi am dat un interviu la ctv-tema : legea 329-nu sunt de acord cu aceasta lege
-
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu