miercuri, 18 ianuarie 2012

cons. director

ieri a avut loc cons.director s.l.s.i.p.
-ordinea de zi a fost prezentată
-a durat aproximativ 3 1/2 ore
-am sperat ca prioritatea acestei întâlniri va fi : strangerea cotizatiei, organizarea zilei 23 01 2012, discuții asupra bugetului s.a.m.d.
-prioritatea nr. 1 a fost stabilirea salariului președintelui slsip cu ocazia încheierii c.i.m.
-mai mult ca sigur mulți se vor supăra -in definitiv nu cheltuim decât banii sindicatului
-acești bani sunt adunati cu multă greutate-întâmpinam dificultati
-nu reușim sa mai atingem suma din "vremurile bune"
-prin mai multe luari de cuvânt am prezentat situația financiară a sindicatului -degeaba
-colegii au votat aceasta mărire de salariu-4abtineri si 4 împotriva
-la nivel de tara majoritatea liderilor de sindicat si-au injumatatit indemnizatiile, au trecut la catedra

2 comentarii:

  1. Cum va explicati domnule Contanu? sunt profesor cu studii de lunga durata am 15 ani in invatamant intrerupti mi-am luat gradul II in aceasta vara si mi-a scazut salariu in loc sa-mi creasca sau sa am macar aceeasi salarizare! E posibil asa in tara lui papura voda? Cui sa ma adresez? Ce sa fac? E strigator la cer, dupa ce ca luam si asa putini bani mai avem si niste incompetenti de directori care nu cunosc legile, nu vor sa le aplice ....nu stiu ce sa va spun? Sa mai ies la miting pentru ce?....chiar credeti ca se termina cu coruptia asta si toate cele?....eu mi-am pierdut speranta!.........

    RăspundețiȘtergere