marți, 24 ianuarie 2012

miting

-slsip cta a organizat un miting in fata prefecturii
-orele 12 00-13 00
-la miting putini oameni
-de la cnmb am fost 4 oameni sorina, anca, mirela si eu
-mobilizarea nu a dat rezultatele scontate -dorim mult dar nu reușim sa punem oamenii in miscare
-mă întreb mereu de ce ?
-colegi care au participat la miting doresc sa intrebe conducerea sindicatului de ce nu reuseste pe plan local mobilizarea oamenilor la astfel de
acțiuni ?
-eu am dat un răspuns : trebuiesc făcute schimbări si asta cât mai rapid
-mai mult ca sigur oamenii nu mai au încredere in noi
-suntem in aceeași situație ca si guvernul
-copiem actuala putere in multe
-pe maine

3 comentarii:

  1. Ati pus punctul pe "i" nu mai are lumea incredere in liderii sindicatului; prefera sa iasa in strada ca simpli cetateni, nu sub aripa sindicatului, deoarece liderii nu mai au credibilitate

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar neasteptat de putini oameni......

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cred ca oamenii nu mai au incredere intr-o parte din liderii sindicatului. Si asta se vede cu ochiul liber!
    Solutia.....

    RăspundețiȘtergere